Nagy sikerrel zárult a 40. utazás kiállítás. Az eseményen Szolnok idén nagyobb és ötletes standdal képviselte magát. Kajakba ülhettek és evezhettek, de a Reptárral és a Söráriummal, sőt a szolnoki habos islerrel is megismerkedhettek a látogatók. 30 ezren ismerték meg ott a szolnoki lehetőségeket.

30 ezren látogattak ki a 40. Utazás Kiállításra, Magyarország piacvezető turisztikai vásárára. A Hungexpo A pavilonjában a látogatók 200 magyar turisztikai szolgáltató kínálatából válogathattak. A szolnoki stand körül is rengetegen megfordultak.

”Mondhatjuk azt, hogy az egyik, ha nem a legszebb standdal jelent meg a város. Innovatív elemekkel ugyanakkor meg alkalmazkodott ahhoz a szakmai koncepcióhoz, amit a vásár szervezői kitaláltak. Ebben az évben az aktív turizmus és a fesztiválok képezték a tematikáját az utazás kiállításnak. Mi ezeket az adottságainkat, lehetőségeinket szerettük volna bemutatni.”-mondta Fejér Andor alpolgármester.

Szelfipont, kajakozás, habos isler. Mindezek mellett a fesztiválok, a Söráium és a Reptár különleges kínálata várta az érdeklődőket.

”A marketing tevékenységnek állandósulni kell. Egy akciótól vagy egy fél évnyi munkától nem várhatunk el csodát. A turisztikai kínálatunk, az arra épülő marketing tevékenységünk és az e mellett nyújtott szolgáltatások elérik azt az állandó színvonalat, amelyek vonzóvá teszik a várost, meggyőződésem, hogy ennek kézzel fogható eredménye lesz”- tette hozzá az alpolgármester.

A trendek kedvezőek, de ahhoz, hogy ez fenntartható legyen, ahhoz folyamatosan együtt kell működnie az idegenforgalom szereplőinek: a szolgáltatóknak és az önkormányzatnak. Az alpolgármester a partnerségre hívta fel a figyelmet, hiszen együtt, ismerve az igényeket és a lehetőségeket, sokkal vonzóbbá lehet tenni a megyeszékhelyet a turisták számára.

SHARE