Megszűnt a várakozás a MÁV Kórház laborjában

Kora ősszel vezetett be telefonos ügyfélszolgálatot a szolnoki MÁV Kórház- és Rendelőintézet laboratóriuma a járvány miatt telefonos előjegyzést vezetett be.  Az időpontra történő előjegyzés a sorban állás elkerülésével a biztonságos betegellátást is elősegíti.

A páciensek körében végzett felmérés megerősítette az intézkedés helyességét, a válaszadók mindegyike tudott időpontot foglalni telefonon. A páciensek 67%-a azonnal el tudta érni a telefonos operátort, 21%-a 2 percen belül, míg 12%-a 5 percen belül tudott időpontot kérni vérvételre – mondta el dr. Rudner Ervin főigazgató.

A szolgáltatást nyújtó külső partner folyamatosan figyeli a hívások sűrűségét és szükség esetén további kapacitások biztosításával teszi lehetővé, hogy az intézményi időpontfoglalás folyamatosan elérhető legyen. A felmérésből kiderül, hogy a páciensek közel 60%-a igénybe venne online időpontfoglalási lehetőséget is, ezért intézményünk tervezi ennek bevezetését – közölte Rudner Ervin főigazgató.

Megosztás:

További hírek:

All Rights Reserved © 2020