Pucér politikai marketing

Nem akarom terhelni az ellenzéki (?) politikusnő (?) gondolkodását, így magunk között mondom csak. 

Van a Lukácsi nevű innen oda vándorló, egykori polgármester-önjelölt hölgy. Viszonylag csöndben volt az utóbbi időben, kicsit olyan volt, mint aki már nincs is. Tisztán látszik azonban, hogy ez csak egy rafinált fogás volt. Nyilván százak és százak kérdezték már egy ideje szerte a honban, hogy akkor most hol is van ez a Lukácsi nevű hölgy. Te tudod? Éééén nem – hangzott a felelet az ez ügyben szinte naponta lebonyolított beszélgetésekben, de a szög már oda volt ütve sokak fejébe, hogy akkor mi is van ezzel a Lukácsi nevű ellenzéki hölggyel. Hogy tényleg akkor. Hogy mi van ővele, na.

Most minden kiderült. Politikai marketing folyt a közeli időkben. Hiányteremtés. Lukácsi ellenzéki politikusnő hiányt teremtett magából és ez időtt tréningezett, edzőtermezett, schóbertnorbizott nagy erőkkel. Hogy mutasson valahogy. Sőt, hogy nagyon mutasson.

Mert a Lukácsi nevű jobbról balra (Fideszből az ellenzéki horror összefogásba) keveredett menyecske ugyan nem váltott nemet, viszont alakot bizonnyal, hiszen eleddig nyakig gombolva, erősen konzervatívan öltözött.

De most! Lehányta a konzervativizmus gönceit, hiszen a jobbról balra senderedett titánnő merészet gondolt és új eszközt vetett be a politikai marketingjébe. Önnön testét, jelentsen ez bármit is. Tény, hogy sok-sok férfiember jobbára kedvvel nézegeti a pucér nőket. Mondjuk a Playboyban, vagy annak nyomtatott rokonaiban, netán a világháló irdatlan kínálatában. Ott mondjuk ritkán látni politikusnőt a maga meztelen valóságában. Lukácsi összefogás politikusnő megcsinálta a maga vidéki pléboját, kitette fele pucér testét a világhálóra, jóllehet szemérmesen takarta valójában „izgalmas” részeit. Hogy mindezt valahogyan összefüggésbe hozza a holokauszttal, inkább nem forszíroznám, mert erősen mélybe vezetne. Maradjuk a felszínen…

Lukácsi ellenzéki politikusnő pucér. Bár ezt csak sejteni engedi, hiszen takarásban pucér. Amolyan nesze semmi, fogd meg jól. Illetve mindent a szemnek, semmit a kéznek, ha értik, mire gondolok. A cél nem világos, persze, vagy csak mindenki nagyon hülye és nem érti az üzenetet. Mer’ az nyilván van. Igenis van üzenet – mondta Lajos, a sarki kocsma örökös törzsvendége. Mondjuk hiányos az az üzenet – tette hozzá Lajos kisfröccsét billegetve. – Nincs ott a képen, hogy mi a szolgáltatás és annak mi az ára.

Megosztás:

További hírek:

All Rights Reserved © 2020